Jakie owoce na odchudzanie?

Każda dieta podkreśla jak ważne są owoce jedzone w jej trakcie. Prawda, zawierają one wiele witamin i składników odżywczych, lecz nie wszystkie owoce tyle samo i nie wszystkie powinny być częścią jadłospisu, który ma odchudzić.
Rozwaga w wyborze owoców

O ile warzywa można jeść bez ograniczeń ze względu na ich niewielki brak kalorii, o tyle owoce są już bardziej skomplikowaną sprawą. Istotnie mają mniej kalorii, w porównaniu
z wieloma innymi produktami, ale zawierają dużo cukru, który może źle zniweczyć efekty odchudzania. Dlatego nie wszystkie owoce warto jeść w czasie diety bez ograniczeń. Niektóre można, inne trzeba spożywać czasami, a jeszcze innych unikać całkowicie, jeśli nie chcemy żeby stracone dwa kilogramy wróciły z powodu czegoś tak pozornie niewinnego jak owoc.
Owoce warte jedzenia

Owoce, po które warto sięgać powinny być niskokaloryczne oraz zawierać składniki wspomagające odchudzanie. Wśród nich znajduje się grejpfrut, który posiada dużo błonnika hamującego apetyt. Warto zjeść go dwa razy w tygodniu przed posiłkiem. Częściej nie jest wskazane ze względu na możliwość zaburzenia układu hormonalnego, przez zawarte w nim składniki. Kolejnym dobrym owocem jest arbuz, który w 95% składa się z wody. Dzięki temu wypełnia żołądek dostarczając przy tym witaminy A i C, oraz likopenu, ważnego przeciwutleniacza. Warto, w sezonie, zajadać się truskawkami, które są wręcz stworzone dla osób odchudzających się. Mają nie tylko dużo błonnika, który reguluje trawienie i wydalanie, ale także witaminę B i C, która jest znana ze wspomagania walki z nadwagą. W parze
z truskawkami mogą stanąć jabłka pobudzające pracę jelit i zawierające pektyny, czyli składniki odpowiedzialne za oczyszczanie jelit.

Wśród egzotycznych owoców, które posiadają dobre składniki można wymienić w pierwszej kolejności mango. Zawiera ono enzymy spalające tłuszcze. Niestety nie każdy jest w stanie polubić smak mango. Dlatego, ze względu na sprawdzone działanie tego owocu, dla takich osób przygotowano tabletki „African Mango”, które mają te same właściwości, które posiada owoc. Poza mango pomocny jest również ananas, pod warunkiem, że jest świeży. Zawiera bromeliny, które trawią białka. Winogrona, których moczopędne właściwości oczyszczają organizm z toksyn oraz znane wszystkim kiwi. Wystarczy jedno dziennie aby poprawić jakość trawienia, ponieważ zawarte w kiwi składniki rozbijają białka czyniąc je bardziej przyswajalnymi. Poza tym kiwi ma wspaniały wpływ na skórę i zmniejszanie zmarszczek.
Owoce, na które lepiej uważać

Uważać na owoce należy przez ich kaloryczność i dużą zawartość cukru, więc wbrew temu
co popularnie się mówi: jedz dużo owoców, nie wolno stosować się do tego stosując dietę. Przynajmniej nie wolno stosować ich bez pomyślenia co zawierają. Na czarnej liście owocowych smaków każdego odchudzającego się powinny znaleźć się bezwzględnie: brzoskwinie, banany, mandarynki i daktyle. W mniejszym stopniu gruszki, czereśnie, wiśnie, śliwki, pomarańcze i agrest. Można je spożywać, ale w bardzo ograniczonych ilościach. Podobnie egzotyczne awokado. Ma dużo wartości odżywczych i jest bardzo dobre dla żołądka w połączeniu z kaszami, jednak jego wysoka kaloryczność nie czyni go dobrym owocem
w trakcie zrzucania zbędnych kilogramów.

Dobra opinia o owocach, jako źródle witamin nie jest przesadzona, trzeba jednak pamiętać,
że odchudzanie się to zmiana sposobu żywienia i nawet tak zdrowe rzeczy jak owoce mogą
w nadmiarze zaszkodzić uzyskaniu szczupłej sylwetki.

Źródło:

snoril stosowanie I artroser badania I detosil apteka internetowa I ravestin gdzie kupić

admin Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *